آموزشگاه مجازی اندیشه


\"\"

بستۀ مسیحیت‌شناسی

برای آشنایی با مسیحیت پیشنهاد می‌کنیم ابتدا دورۀ راهنمای مقایسه‌ای ایمان را بگذرانید و سپس به صورت تخصصی‌تر مباحث دوره «اسلام و مسیحیت مقایسه‌ای» را مورد استفاده قرار دهید. هر کدام از این دوره‌ها 16 جلسه و جمعا 32 جلسه یک ساعته است. 

   

\"\"

بسته شبهه‌شناسی

برخی از افراد ممکن است خودشان شبهاتی داشته باشند یا این که علاقمند باشند به شبهات دیگران پاسخ بدهند. برای این دسته از عزیزان دوره شبهه‌شناسی را همراه با سیر مطالعاتی تخصصی‌آن در سایت اینفورس پیشنهاد می‌کنیم. دورۀ شبهه‌شناسی 16 ساعت است.

   

\"\"

بستۀ نوجوانان

   

این بستۀ آموزشی پیشنهادی، شامل یک دورۀ «کارگاه تربیت اعتقادی» و یک دورۀ مخاطب‌شناسی «حلقات صالحین» است. البته این بسته برای والدین و معلمینی است که با دانش‌آموزان سروکار دارند. ان شاء الله در آینده دوره‌هایی خواهیم داشت که خود نوجوانان در آن شرکت کنند.


\"\"

 بسته جهاد مجازی 

عزیزانی هستند که انگیزۀ جهادی بالایی دارند و مشتاق و داوطلبند در فضای مجازی به پاسخ به شبهات اقدام کنند. برای این عزیزان «دورۀ شبهه‌شناسی» و سپس دورۀ «جهاد مجازی در اینستاگرام» را پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر این‌ها دورۀ «تایپ سریع» را هم بهتر است بگذرانند و به این مهارت نیز مسلط شوند.

دوره‌های دین و اعتقادات

\"religions-theology\"

اسکرول کنید..

\"\"
آموزش‌ الهیات جدید، دین، عقاید، حدیث، پاسخ به شبهات و …

دین و اعتقادات

\"\"
موضوعات مرتبط با سبک زندگی، الگوی دینی در عصر حاضر…

سبک زندگی

\"\"
آموزش مهارت‌های فردی، برای کمک به فعالیت‌های دینی

مهارت‌های فردی

دوره‌های مهارت‌ورزی

\"7445505\"

اسکرول کنید

0
+

دقیقه آموزش کاربردی

اغلب دوره‌های آموزشی ما در قالب فایل‌های صوتی است که تا کنون بالغ بر 8500 دقیقه آموزش صوتی ضبط و به علاقمندان تقدیم شده است. 

0
+

دورۀ آموزشی فعال

در حال حاضر 12 دوره آموزشی در سایت فعال است که به تدریج بر تعداد این دوره‌ها افزوده خواهد شد. برای اطلاع از دوره‌های آینده، در خبرنامه سایت عضو شوید.

0
+

دانش‌آموخته

تا کنون بیش از 5300 دانش‌آموخته، مستقیماً مباحث دوره‌ها را چه در جلسات حضوری در شهرهای مختلف و چه در دوره‌های مجازی مورد استفاده قرار داده‌اند

جدیدترین مقالات آموزشگاه

\"automaticscrollicon128.jpgplus\"

مشاهده همه


\"تحول

تحول ناب

 0
رایگان

\"اسلام

اسلام و مسیحیت مقایسه‌ای

 0
رایگان

\"راهنمای

راهنمای مقایسه‌ای ایمان

 0
رایگان

\"شبهه‌شناسی\"

شبهه‌شناسی

 0
رایگان

عضویت


توضیح بیشتر

\"\"

به بالای صفحه بردن