فروش ویژه!

راهنمای مقایسه‌ای ایمان

تومان

در این دوره آموزش می‌دهیم چگونه بتوانید با اطلاعاتی که دارید، شخصی غیر مسلمان را مسلمان کنید یا شخصی که ایمان خود را از دست داده است را هدایت کنید.
اگر در مباحث اعتقادی تخصصی دارید، مثلا طلبه یا دانش‌آموختۀ رشته‌های مرتبط با علوم دینی هستید، با استفاده از نکات و تکنیک‌هایی که به شما یاد می‌دهیم می‌توانید افرادی که از دین زده شده‌اند را راهنمایی کنید.

مقدمه

دوره آموزشی راهنمای مقایسه‌ای ایمان برای نخستین بار در تاریخ آذر ۱۳۹۵ برگزار شد و از آن تاریخ تاکنون، شش مرتبه کلاس آن تشکیل شده و بیش از چهارصد نفر آن را گذرانده‌اند. اکنون شما در هفتمین مرحله برگزاری این دوره هستید. در این دوره آموزش می‌دهیم چگونه بتوانید با اطلاعاتی که دارید، شخصی غیر مسلمان را مسلمان کنید یا شخصی که ایمان خود را از دست داده است را هدایت کنید. اگر در مباحث اعتقادی تخصصی دارید، مثلا طلبه یا دانش‌آموختۀ رشته‌های مرتبط با علوم دینی هستید، با استفاده از نکات و تکنیک‌هایی که به شما یاد می‌دهیم می‌توانید افرادی که از دین زده شده‌اند را راهنمایی کنید.

اگر شما از کسانی هستید که ایمان برایتان مهم است..
اگر نمی خواهید مسلمان شناسنامه ای باشید و دوست دارید ایمانی با تحقیق، تفکر و مبنای محکم باشد..
اگر احساس حیرانی می کنید..
اگر احساس می کنید با ادیان مختلف به اندازه کافی آشنا نیستید و نیاز دارید ادیان دیگر را نیز بشناسید..
و اگر گاهی به همه چیز شک می کنید که از کجا معلوم آن چه می گویند درست است؟ نکند حقیقت چیز دیگری است؟
این دوره بهترین جایی است که می تواند به شما کمک کند..

0
نفر به صورت حضوری و نیز مجازی در ایتا،‌ واتس‌آپ و تلگرام این دوره را گذرانده‌اند

اجر معنوی برگزاری دوره راهنمای مقایسه‌ای ایمان را به علامه فقید مرحوم سید محمد حسین طباطبایی رحمة الله علیه هدیه می‌کنیم. شما نیز به همین نیت دوره راهنمای مقایسه‌ای ایمان را به دیگران معرفی کنید و در این اجر معنوی سهیم باشید. علامه طباطبایی ره شاگردان متعددی را پرورش دادند که در هدایتگری نقش عمده‌ای ایفا کردند و تنها یکی از آن‌ها شهید مطهری ره بود.

مخاطبان دوره:

کسانی که می‌خواهند:

قوانین دوره:

مفید برای:

این دوره آموزشی چه فایده‌ای دارد:

سیر مطالعاتی راهنمای مقایسه‌ای ایمان

برای تخصص بیشتر در این مبحث، یک سیر مطالعاتی تخصصی را برای شما آماده کرده‌ایم. حتما از این سیر مطالعاتی‌ها استفاده کنید.

شروع سیر مطالعاتی راهنمای مقایسه‌ای ایمان

برای شروع سیر مطالعاتی راهنمای مقایسه‌ای ایمان وارد سایت اینفورس شوید:
ورود به سیر مطالعاتی

مهم‌ترین سرفصل‌های دوره

پس از اتمام دوره، در آزمون تستی راهنمای مقایسه‌ای ایمان شرکت کرده و خود را بیازمایید.

مدت

شانزده ساعت

سطح دوره

متوسط

محل دوره

تلگرام, ایتا

نوع فایل‌ها

فقط صوتی

پیش‌نیاز

ندارد

دورۀ مکمل

اسلام و مسیحیت مقایسه‌ای, شبهه‌شناسی

سیر مطالعاتی

راهنمای مقایسه‌ای ایمان

آزمون

چهارگزینه‌ای

17 دیدگاه برای راهنمای مقایسه‌ای ایمان

  1. توکّلیان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    بی انصافی است اگر روی بعضی از پیشامدها نام «اتفاقی» را بگذاریم! آنچه خارج از برنامه ریزی انسان، روی می دهد و دریچه تازه ای از معرفت را به روی او می گشاید، هدایت و رزق الهی است که «مِن حیثُ لایحتسب» نصیبش شده است.
    شرکت در دوره راهنمای مقایسه ای ایمان برای من، از این دست بود. هدف، ثبت نام در کلاسی دیگر بود؛ دنباله اش ورود کنجکاوانه به دوره ای که دقیقاً نمی دانستم چیست (!) و حاصل، آشنایی با مجموعه ای از مبانی و اطلاعات معرفتی که یافتن یکجای آنها چندان آسان نبود.
    خداوند را برای این توفیق شکر می کنم و برای استاد گرامی و برای همه اعضای کلاس آرزوی سلامت، سعادت و توفیق روز افزون دارم.

  2. اکرم میرآبادی

    به
    به نام خدا
    با سلامت خدمت شما عزیزانی که در جهت تثبیت و تقویت ایمانی افراد در برهه ای که همه هجمه ها بر علیه باورهای دینی است گام برداشته آید آن شاءالله که خداوند به تلاشتان برکت عنایت فرماید

    • حدیث مصفا

      سلام و تشکر از شما و همه همکارانتون.
      من همیشه خودم رو کسی میدونستم که در مورد ادیان اطلاعات زیادی دارم و مطالعه زیادی کردم، اما این دوره برای من بسیار آموزنده بود به خصوص با تحلیل های جدیدی که رو به رو شدم و زنجیره های ارتباطی ادیان مختلف، متوجه شدم هر چقدر هم کسی اطلاعات بالایی داشته باشه، هنوز مطالبی هست که یاد بگیره و براش جدید باشه. جدای از جدید بودن مطالب جذاب هم عنوان شده بودن.

  3. انصاری

    باسلام خدمت شما مجاهدین خستگی نا پذیر
    خداقوت و عزت بهتون بده .
    بنده تو دوره راهنمای… شرکت کردم و با توجه به فرصت اندکی که دارم بهره زیادی بردم.به پاسخهایی یقین پیدا کردم که تاکنون شک در اونها داشتم.البته بنده قدری از کلاسها عقب هستم اما امیدوارم بتونم در دوره های بعدی نیز توفیق حضور داشته باشم.
    واقعا ممنون و متشکرم

  4. هنروران

    با سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار.سیر تدریس و مطالب ارائه بسیار عالی هستند که هم برای افراد مبلغ مناسب است و هم افراد عادی که در زندگی روزانه با مشکلاتی اینچنینی برخورد میکنند که مطالب مطرح در دوره میتواند راهگشا و راهنمایی بسیار مناسب باشد.همانطور که همه میدانند ایمان در دوره آخر زمان یعنی نزدیک به ظهر سرورمان صاحب الزمان در افراد زیادی متزلزل میشود ونگه داشتن ایمان سخت است. از استاد بزرگوار بخاطر دوره عالی و کاربردیشان تشکر میکنم.و بدور از اغراق واقعا این دوره کارگشا و مفید است برای تمامی افراد و ان شاءالله برای حفظ ایمان در این دوره

  5. هنروران

    با سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار.سیر تدریس و مطالب ارائه بسیار عالی هستند که هم برای افراد مبلغ مناسب است و هم افراد عادی که در زندگی روزانه با مشکلاتی اینچنینی برخورد میکنند که مطالب مطرح در دوره میتواند راهگشا و راهنمایی بسیار مناسب باشد.همانطور که همه میدانند ایمان در دوره آخر زمان یعنی نزدیک به ظهر سرورمان صاحب الزمان در افراد زیادی متزلزل میشود ونگه داشتن ایمان سخت است. از استاد بزرگوار بخاطر دوره عالی و کاربردیشان تشکر میکنم.و بدور از اغراق واقعا این دوره کارگشا و مفید است برای تمامی افراد و ان شاءالله برای حفظ ایمان.استاد خدا قوت و متشکرم بخاطر دوره بسیار عالی و مفیدتان

  6. هنروران

    با سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار.سیر تدریس و مطالب ارائه بسیار عالی هستند که هم برای افراد مبلغ مناسب است و هم افراد عادی که در زندگی روزانه با مشکلاتی اینچنینی برخورد میکنند که مطالب مطرح در دوره میتواند راهگشا و راهنمایی بسیار مناسب باشد.همانطور که همه میدانند ایمان در دوره آخر زمان یعنی نزدیک به ظهر سرورمان صاحب الزمان در افراد زیادی متزلزل میشود ونگه داشتن ایمان سخت است. از استاد بزرگوار بخاطر دوره عالی و کاربردیشان تشکر میکنم.و بدور از اغراق واقعا این دوره کارگشا و مفید است برای تمامی افراد و برای حفظ ایمان ان شاءالله.استاد بخاطر زحمات و مطالب بسیار مفیدی که ارائه میفرمایید کمال تشکر را دارم.

  7. سیما صفی پور

    با سلام و احترام
    دردوره راهنمای مقایسه ای ایمان مباحث پایه ای و اساسی  در حوزه شناخت و انتخاب صحیح دین بدون هیچگونه موضعگیری خاص ارائه میگردد،   مسلما بر هر کس که پرچم اعتقادات و دین را بالا گرفته لازم است تا بصورت پایه ای مروری بر  اعتقادات خود کند تا  بتواند همواره با قوت و حدت تمام از اعتقادات خود دفاع کند و این کلاس حقیقتا در این راستا کمک شایانی میکند.
    با توجه به اینکه تحصیلات اینجانب در این حوزه نیست اما با ارائه شیوای مطالب مجذوب کلاس شدم و پیگیر مصمم کلاسها هستم ، و برخود لازم میدانم که در کسوت شاگردی از زحمات بی شائبه استاد ارجمندم جناب آقای دکتر طباطبایی  که خالصانه و صادقانه معلومات و تجربیات ارزشمند خود را بی هیچ چشم داشتی ارائه میدهند تشکر و قدرانی کنم.
    سیما صفی پور
    کارشناس ارشد حسابداری

  8. حسینی شهریاری

    بسم الله الرحمن الرحیم
    باسلام واحترام خدمت طراحان و برگزارکنندگان دوره آموزشی وعرض تشکر به ویژه خدمت استاد محترم جناب آقای طباطبایی که با داشتن مسئولیتهای بسیار،راهنمایی های خودرا از علاقه مندان حوزه دین شناسی دریغ نمی کنند.
    همیشه فکر میکردم نیاز جامعه به آموزشهایی است برای دعوت به دین مبین اسلام اما واقعا با هجمه ای که از طرف فرقه هادر جامعه وخصوصا فضای مجازی شاهد هستیم نگه داشتن باورها واعتقادات دینی نیز بسیار مشکل شده ونیازمند به کمک ومدد کارشناسان دینی است لذا از اینکه توفیق حضور در این کلاسها را دارم بسیار خرسندم .
    با آرزوی سلامتی وموفقیت برای شما خوبان .درپناه حق باشید ان شاالله

  9. عبدالهی

    با سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی و تمام کسانی که در این زمینه فعالند. به تازگی با این دوره عالی اشنا شده ام اما در همین مدت کوتاه بسیاری از سوالاتی که در ذهنم مطرح بوده پاسخ داده شده است. بسیار خوشحالم که مورد عنایت خداوند منان قرار گرفته ودر این دوره حضور دارم. فکر میکنم لازمه هر فردی برای مستحکم کردن پایه های اعتقادی اش حضور در چنین دوره ها و استفاده از محضر اساتیدی مجرب است. با ارزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای استاد گرامی یمان.

  10. بنادکی

    با سلام و خداقوت خدمت استاد گرامی جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا طباطبایی
    در این عصر ارتباطات که فضاهای مجازی و حقیقی پر است از هجمه های بی دینی و باطل ، دسترسی به راه حق ( که همان قرآن و اهل بیت می باشد ) و کسب معارف صحیح ، آن هم به صورت فشرده و به زبان ساده همراه با دلایل عقلی و نقلی به سادگی میسر نیست
    ولی به لطف حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف در این سایت با همت دوستان این مهم میسر گردید که بسی جای تشکر و قدردانی دارد
    امیداورم بیش از پیش در این راه موفق و پیروز باشید

  11. یوسفخانی

    سلام ..وقت بهیر
    من کلاسهای مجازی تعبیر خواب شیعی و ایمان مقایسه ای شرکت کردم…بسیار عالی و مفید هستن…بشخصه بسیاری سوالات و غفلتهایی که داشتم رفع شده…
    از صمیم قلب تشکر میکنم و دعای موفقیت و توفیقات روز افزون دارم برای همه شما که در این زمینه ها زحمت میکشید

  12. فاطمه دهقانی

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان و استاد بزرگوار ،دوره بسیار خوب و مفیدی است خداوند را شاکرم که توفیق شرکت در این کلاس را به من عطا فرمود و از شما نیز بسیار سپاسگزارم در سایه عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصرع سلامت و موفق باشید ان شالله

  13. حسنیه

    با سلام
    دیدن عکسهای قرآنها به اونصورت و در آن وضعیت حالم را دگرگون کرد و خونم به جوش اومد
    اگه هدایت میشن خدا هدایتشون کنه و در غیر اینصورت خدا لعنتشون کنه .
    بابت آگاه سازیها و اطلاع رسانیهاتون از شما تشکر میکنم
    بابت درسهای خوب و مفیدتون از شخص شما استاد بزرگوار استاد طباطبایی قدر دانی میکنم
    خدا بهتون سلامتی بده و خفظتون کنه

  14. مریم قودجانی

    سلام خدمت شما

    من در این دوره بسیار علومی که قبلا اموزش دیدم با شما تکمیل شد

    و خیلی کمک کرد به فهمیدن مطالب

    خیلی متشکرم از شما

  15. عبدالله

    ممنون از دوره ارزشمندتون. بخصوص اطلاعاتی در مورد جن بدست اوردم که جواب سوالاتی بود که داشتم. سپاس از استاد عزیز

  16. فاطمه دهقانی

    با سلام خدمت شما عزیزان زحمت کش و مخلص خصوصا جناب استاد طبابایی ، بسیار دوره خوب و مفیدی در جهت تقویت مبانی اعتقادی بود ان شالله در پناه حق ماحور باشید.

  17. عرفان

    با سلام و تشکر از استاد عزیز و دست اندرکاران محترم
    این دوره برای همه افراد مومن دغدغه مند که نمی خوان اسیر شبهات بشن، توصیه می شه. البته حتما با سیر مطالعاتی دستمون خیلی پر تر خواهد بود

دیدگاه خود را بنویسید
به بالای صفحه بردن

گزارش خرابی و مشکلات دوره

در صورتی که برای عضویت در این دوره یا استفاده از فایل‌ها و … با مشکلی مواجه هستید یا ملاحظه‌ای دارید، آن را به ما منتقل کنید.