فروش ویژه!

دورۀ حدیث‌خوانی کاربردی

تومان

در این کلاس احادیث ضعیف مطرح شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌اند. اصطلاحات حدیثی توضیح داده شده‌اند. همچنین در حدود شش ماه، روزانه یک حدیث برای استفاده اعضای کلاس با تصاویر گرافیکی زیبایی ارائه شده است. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید، می‌توانید در این کلاس شرکت کنید..

مقدمه

کلاس حدیث خوانی کاربردی به صورت مجازی و رایگان برای آشنایی شما با احادیث برگزار می‌شود. در فضای مجازی احادیث زیادی منتشر می‌شود. شبهات زیادی نیز درباره این احادیث وجود دارد. گاهی با این احادیث فتاوای مراجع زیر سوال می‌رود. گاهی اعتقادات به چالش کشیده می‌شود و گاهی بالعکس، عقیده‌ای یا فتوایی از آن فهمیده می‌شود که درست نیست. علت این مشکلات این است که مردم با علوم مربوط به حدیث‌شناسی آشنا نیستند.

 

به همین دلیل کلاس حدیث‌خوانی کاربردی تشکیل شده است تا علاوه بر این که اعضای کلاس با احادیث آشنا شوند، مبانی کاربردی روایت‌شناسی را نیز یاد بگیرند.‌‌ در این کلاس احادیث ضعیف مطرح شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌اند. اصطلاحات حدیثی توضیح داده شده‌اند. همچنین در حدود شش ماه، روزانه یک حدیث برای استفاده اعضای کلاس با تصاویر گرافیکی زیبایی ارائه شده است. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید، می‌توانید در این کلاس شرکت کنید..

0
نفر در تلگرام این دوره را گذرانده‌اند
مدت

بیست ساعت

سطح دوره

مقدماتی

محل دوره

تلگرام

نوع فایل‌ها

صوت + تصویر

پیش‌نیاز

ندارد

دورۀ مکمل

ندارد

سیر مطالعاتی

ندارد

آزمون

فعلا ندارد

2 دیدگاه برای دورۀ حدیث‌خوانی کاربردی

  1. نوری

    به نام خدای محمد رسول الله صل الله علیه واله وسلم
    با عرض سلام خدمت شما اساتید گرانقدر
    به نظر بنده حقیر کلاس حدیث خوانی بهترین فرصت رو برای شناخت احادیث پیامبر اعظم (ص) و ائمه علیه السلام رو برای ما فراهم کرد وبا تلاش و زحمات شما عزیزان در طول برگزاری کلاس مصادف با مناسبتها احادیث نابی رو در کانال قرارمیدادید که جای تشکر و قدردانی داره
    امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید وزیر پرچم صاحب الزمان مهدی موعود علیه السلام در نشر حقایق دین کوشا و موفق باشید.
    اجرکم عندالله
    ومن الله التوفیق بالصبر وطاعة

  2. مریم قودجانی

    سلام بسیار کلاس خوبی بود من اشنایی با این موضوعات تخصصی حدیث نداشتم بسیار خوشم امد از استاد طباطبایی کمال تشکر دارم فقط میشه دوره ای بگذارید که احادیث را با شرایط امروز بشه فهمید به نظرم کاربردی تر می شود بعضی احادیث باید تفسیر بشوند یا کاربرد ان در زمان حال را فهمید خیلی متشکرم

دیدگاه خود را بنویسید
به بالای صفحه بردن

گزارش خرابی و مشکلات دوره

در صورتی که برای عضویت در این دوره یا استفاده از فایل‌ها و … با مشکلی مواجه هستید یا ملاحظه‌ای دارید، آن را به ما منتقل کنید.